• למה כדאי לפנות לחוקר פרטי בגידות אם יש אפילו חשש קל לבגידה

    כל חוקר פרטי בגידות מכיר את הלבטים שאוחזים בחלק מלקוחותיו אל מול האפשרות לבדוק ולגלות האם אכן התרחשה בגידה במרחב הרגיש ביותר: הקשר האוהב עם מי שיקר להם יותר מכל. מתוך הכאב הרב שכרוך בכך, רבים מנסים לשכנע את עצמם שהחששות שלהם אולי מוגזמים או מופרכים, ומשתדלים להאמין שבני זוגם דווקא נאמנים להם, ולשכוח מכל העניין. אבל, הניסיון מלמד, שברוב המקרים האינטואיציה נכונה והחשדות מתגלים כנכונים. קראו במאמר שלפניכם וגלו למה כדאי לפנות לחוקר פרטי אם יש אפילו חשש קל לבגידה.

    האמת הכואבת טובה יותר מאשליה מתוקה ושקרית

    ידוע מאז ומתמיד, שהאמת סופה לצאת אל האור, ושלשקר אין רגליים. ככל שהמועד בו תגלו את האמת יידחה, כך היא עלולה להיות כואבת והרסנית יותר. מוטב לכם לדעת בוודאות היום, אם החששות שלכם מוצדקים, מאשר לחכות בתמימות ולהצטער על כך אחר כך. ככל שחולף הזמן, תרגישו, בסופו של דבר, כעס, תסכול וזעם רבים יותר, ובצדק, אם תגלו, מאוחר מדי, שבני זוגכם בגדו בכם.

    ברוב המקרים גם חשש קל מתגלה כמוצדק

    החשש שלכם לא מתעורר סתם. בני זוגכם הם האנשים הקרובים אליכם ביותר, ורק אתם יכולים לאתר שינויים קלים אך אמתיים בהלך הרוח שלהם, בהרגלי הבילוי והיציאה, ואפילו בסגנון הלבוש וההתנהגות. כל הדברים האלו לא קורים סתם, ברוב המקרים מדובר בסימנים לבגידה. הרי לא הייתם מצפים שני הזוג יבואו ויספרו לכם בכנות ובאופן גלוי שבגדו, נכון. עליכם לגלות זאת בעצמכם, ומוטב מוקדם מאשר מאוחר מדי.

    אין טעם לבזבז זמן ואנרגיה על בני זוג שבוגדים בכם

    במידה והחשש שלכם אכן מוצדק, מה שעלול בהחלט להיות סביר מאוד, תוכלו לנתב באופן מושכל את צעדיכם את תדעו זאת מהר ככל האפשר. בחלק מהמקרים, תרצו וניתן יהיה להציל את הנישואין, באמצעות טיפול זוגי ושינויים באורח החיים ובחוזה הזוגי שבינכם. שינוי כזה, חייב להיות דרסטי וטוטאלי, וככל שתקדימו בכך, כך יגבר הסיכוי שתצליחו להחזיר את האמון והאהבה שאבדו. מצד שני, אם אינכם מוכנים להישאר עם בן (את בת) זוג שבגדו בכם, ואתם נמנעים מלבדוק את החשדות שלכם, אתם פשוט מכלים את האנרגיה והזמן שלכם לריק.

    מגיע לכם לקבל תנאים טובים יותר בהסכם הגירושין

    חשוב לדעת, שבתי דין רבניים ובתי משפט מתייחסים בכובד ראש לראיות בדבר בגידות בין בני זוג נשואים, מה שעשוי בהחלט להשפיע על גובה דמי המזונות וטיב התנאים של הסכם הגירושין. אם החשש אכן מוצדק ובגידה התרחשה, אין שום סיבה שלא תקבלו פיצוי בדמות תנאי גירושין הולמים וצודקים יותר.

    אם בכל זאת החשש שלכם מטעה, ייטיב אתכם לדעת זאת

    חשש מתמיד וחשדות מציקים בנוגע לבגידה של בן זוג, אמנם מוצדקים ברוב המקרים, אך קורה גם שלא באשמתכם זה היה רק נדמה לכם. אם זה המצב, רק חקירה מקצועית תוכל להחזיר לכם את השקט הנפשי, ולמנוע מהחשדות להחריב את כל מה שטוב ויקר לכם בזוגיות. במקרה זה, מוטב להקדים תרופה למכה, ולא לחכות לכך שהחשדות יהפכו למרמור ולמריבות, אלא להסיר את צל הספק הזה מעל פני השטח.

    לסיכום, אין כלל ספק: איך שלא תהפכו בזה, כדאי לפנות לחוקר פרטי אם יש אפילו חשש קל לבגידה. האמת, בין אם היא כאובה או מרגיעה, תפעל לטובתכם, ותוכלו לבחור את צעדיכם הבאים באופן מושכל ומתוך עמדה של כוח.


דילוג לתוכן