« חזרה לרשימת השאלות מה לעשות?

לענות על השאלה



הי כולם, לפני כחודשיים בעלי הלך לפגישת מחזור, ומאז הוא בקשר הודעות בווטסאפ עם מישהי גרושה שהייתה שם. ראיתי שהיא שלחה לו תמונה שהיא חצי עירומה כמעט, והוא מצדו מכחיש ואומר שזה כולם, סתם קשר ידידותי ולא מעבר לזה. מצד שני, אני רואה שהוא מסתיר את הנייד שלו ממני ומוחק חלק מההודעות, שומעת אותו מתקתק בפלאפון כשהוא בשירותים. אם אני מנסה להעלות את זה הוא מאשים אותי ואומר שאני סתם חדשנית. מה לעשות?
הודעה אחרונה: גלית
נלקח 10.02.2018 13:03

אני מצטרפת לדעתו של צחי, אבל רוצה גם להוסיף שכדאי לבדוק איך המצב של הקשר ביניכם. הרבה פעמים דברים כאלה קורים על רקע בעיות או שפל בזוגיות שלא מדברים עליו, ואולי זה תמרור אזהרה, שבנוסף לזה שתיקחי את זה ברצינות ואת עצמך בידיים, צריך גם לבדוק אם אפשר לשפר את הזוגיות שלכם.

הודעה אחרונה: ענת
נלקח 10.02.2018 13:04

גלית יקרה, לצערי עליי לומר לך שאין ספק שמדובר בבגידה, גם אם הם אולי לא שכבו, מדובר בקשר רגשי אינטימי עם אישה אחרת. במקום להמשיך להציק לו בשאלות ולספוג יחס מזלזל, תחשבי קודם כל מה מתאים לך לעשות. את רוצה שיודה ויחזור בו, את רוצה לפרק את החבילה? בכל מקרה, אולי כדאי לך לשקול להזמין חקירה פרטית אלקטרונית, ולפחות יהיו לך הוכחות מוקצות – אחר כך תוכלי להחליט איך להשתמש בהן: אם את רוצה לתת צ’אנס לקשר, את יכולה להראות לו את ההוכחות שיהיו לך ולעשות שיחת יחסינו לאן. אם את מעדיפה להתגרש, למשל, אז הראיות ישמשו אותך מול בית דין או בית משפט.

הודעה אחרונה: צחי
נלקח 10.02.2018 13:04