« חזרה לרשימת השאלות גיליתי לאחרונה שאשתי בגדה בי

לענות על השאלה



שלום לחברי הפורום, לצערי גיליתי לאחרונה שאשתי בגדה בי, לא פעם אחת אלא בצורה קבועה, לאורך שנות נישואינו, עם כמה גברים. אני עושה ככל יכולתי כדי להשתקם מהמשבר, אבל חיי לעולם לא ישובו להיות כמו שהיו. היא מצדה מכחישה הכל, אבל לי יש ראיות בעקבות חקירה פרטית, שבינתיים אני לא מראה לה, לפי חוות דעתו של עורך הדין עמו התייעצתי. אני מתבלט אם להישאר אתה בכל זאת, לנסות אולי לעבור שיקום או טיפול זוגי אחרי שאראה לה את ההוכחות שיש לי, בשביל הילדים וכדי לשמור על המשפחה שלנו, או להתגרש, מה שיפגע קשות בילדים וגם בי מבחינה כלכלית. אשמח לקבל את דעתכם.
הודעה אחרונה: גבר נבגד
נלקח 02.01.2018 17:49

נראה לי שאתה חייב לפחות לתת לה צ’אנס לראות את הראיות, אולי זה ידחוף אותה סוף סוף להתנצל ולהביע חרטה על מעשיה, ואם יש לכם סיכוי זה רק אם היא תכיר בחומרה של דרך ההתנהגות שלה. בהצלחה!

הודעה אחרונה: נועה
נלקח 02.01.2018 17:53

אני חושב שלאור זה שלא מדובר במעידה חד פעמית אלא בבגידות חוזרות, יהיה קשה לך לשקם את הקשר, ותחשוב על מה זה עושה לילדים לחיות עם הורים שזו הזוגיות שלהם. לדעתי עדיף לך לעמת אותה עם הראיות ולבחור באומץ בגירושין, אולי הזוגיות הבאה שתמצא תהיה טובה יותר!

הודעה אחרונה: איתן
נלקח 02.01.2018 17:52

אני ממש מזדהה אתך, ונמצאת במצב דומה. אני חושבת שיש עוד אפשרויות, כמו להיות פרודים מבלי להתגרש, ואל תשכח שאם אתה לא תיתן לה גט מרצונך היא לא ממש יכולה לכפות את זה עליך, בטח שלא במצב הנוכחי (חוצפנית שכמותה). אולי אתה עוד צריך לחשוב על זה, בעיקר אם גילית לאחרונה, וטוב עשית שבחרת בדרך שלפחות אתה יודע בוודאות את האמת.

הודעה אחרונה: איילת
נלקח 02.01.2018 17:51