« חזרה לרשימת השאלות אשתי בגדה בי! האם יש עוד סיכוי בכלל לשקם?

לענות על השאלה



חברים, אני מוכרח לשתף עם מישהו אז אני אכתוב את זה כאן: אשתי בגדה בי! אני הרוס, מרגיש מושפל, וכועס מאוד, אבל לא רוצה לפרק את המשפחה הנהדרת שלנו. כשעליתי עליה היא פשוט אמרה שהרגישה לבד, שהייתי המון שעות בעבודה, והיא התמודדה בבדידות עם כל הדברים, היא רצתה להרגיש אהובה ונתמכת וכל זה. אז מה זה אומר, שכל פעם שאהיה עסוק היא תלך עם מישהו אחר? איך יוצאים מהמצב הנורא הזה בלי לפגוע בילדים ובמשפחה שלנו? האם יש עוד סיכוי בכלל לשקם?
הודעה אחרונה: מיסטר איקס
נלקח 07.10.2017 17:17

הכי קל זה להגיד לך להיכנס בה ולהעיף אותה על טיל, נשמע מאוד גברי אולי, אבל לא מה שהייתי באמת מאחל לך. מהדברים שלך אפשר להרגיש שאתה עדיין ממש אוהב אותה, ו-כן רצוי שתדברו על זה ותנסו לשקם, אולי לבד או בטיפול זוגי. בהצלחה גבר!

הודעה אחרונה: אמיר
נלקח 07.10.2017 17:18

אני הייתי ממליצה לך ללכת לטיפול זוגי. לא נעים להודות, אבל גם לי היה מצב שבגדתי בבעלי, בדומה למה שאתה מספר, גם אני הרגשתי לבד, זנוחה, כאילו לא חשובה יותר לאף אחד, והייתי צמאה לתשומת ב. אז כשגבר מושך התחיל איתי במשרד, היה לי קשה לסרב לו. בהתחלה חשבתי שרק נשוחח והוא יהיה כמו חבר נפש שאוכל לבכות לו על הקושי והצרות שיש בבית ועם הילדים, אבל לאט לאט, בלי לשים לב, מצאתי את עצמי אתו במיטה. בדיעבד מאוד התחרטתי על כך, כי בעלי הוא האהבה האמתית בחיי, והדבר שהכי לא הייתי רוצה זה להיות גרושה ולראות את הילדים שלי סובלים בגלל זה. אז הלכנו לטיפול זוגי, ומאז עברו שנים ואנחנו עדיין ביחד, ברוך השם.

הודעה אחרונה: ב.ל
נלקח 07.10.2017 17:17