« חזרה לרשימת השאלות אולי מישהו יוכל לעזור לי בעצה טובה?

לענות על השאלה



שלום לכולם, אולי מישהו יוכל לעזור לי בעצה טובה, בעלי בוגד בי כבר לא מעט זמן, הוא התוודה בפניי, אבל גם אמר שקשה לו להיפרד ממנה. בעיקרון, הוא עושה מה שהוא רוצה בבית וזה תמיד היה ככה, נמצא כשמתאים לו ונעדר מתי שבא לו, גם בסופי שבוע לפעמים. אם אני מעזה להגיד משהו, הוא צועק עליי ועל הילדים שלנו, ומשתמש אפילו בשפה גסה, ורק בשביל שיהיה בשקט ושהילדים לא ישמעו את מה שיוצא לו מהפה אני מוכנה לשתוק ולעשות כל מה שהוא רוצה. אני לא יודעת אם במצב כזה יש בכלל סיכוי לשיפור ואולי כבר עדיף לי להתגרש. מה דעתכם.
הודעה אחרונה: עדית
נלקח 08.09.2017 00:49

נשים יקרות, למה שאתן מתארות יש שם, זה נקרא התעללות רגשית ואלימות במשפחה, ואתן לא צריכות בכלל לשאת את זה לבד או להישאר מתוך פחד. גברים בעלי אישיות אלימה לא ישתנו מעצמם, והבחירה הטובה והאחראית ביותר במצב זה היא ראשית לעזוב את הבית למקלט עבור נשים מוכות, במידה ומדובר באלימות פיזית של ממש, כמו שאת שושנה כנראה מתארת, או להתחיל לאלתר בהליכי גירושין ולעזוב את הבית, אם אין סכנה מוחשית. בכל מקרה שיש ספק, מוטב לקחת את הצד הבטוח ולגשת למקלט שיספק לכן הגנה. אם אחרי שאישה עוזבת הגבר באמת ובתמים מוכן להשתנות, הוא יכול לפנות לטיפול פסיכולוגי ו/או להיעזר ברשויות הרווחה, על מנת לעבור תהליך מעמיק בו ייגמל מהדפוסים האלימים. בהצלחה!

הודעה אחרונה: שי-לי עו"ס
נלקח 08.09.2017 00:51

עדית יקרה, גם אני במצב דומה לשלך. אמנם ממש עכשיו בעלי לא בוגד בי, אבל הוא בהחלט עושה את זה פעם לפעם, הוא לא צריך להגיד לי כלום אני יודעת לבד, אבל אם אני מנסה להגיד משהו אז הוא מתעצבן. הוא גם אלים כלפיי לפעמים, ואני מפחדת ממנו וממה ש הוא עלול לעשות.

הודעה אחרונה: שושנה
נלקח 08.09.2017 00:50